Politica de Confidențialitate


Politica de Confidențialitate descrie regulile în care prelucrăm datele legate de tine, printree care se află datele personale și cookie-urile, adică cookies.


1. Informații generale.

  1. operatorul este Administratorul datelor cu caracter personal, în ceea ce privește datele furnizate într-un mod voluntar de către utilizatori, la înregistrarea serviciilor sau participarea la diferite tipuri de campanii de marketing desfășurate de Furnizor (de ex. concursuri, newslettere etc.).
  2. Datele furnizate de utilizatori sunt folosite în procesul lansării și furnizării serviciilor. Acestea cuprind acțiuni, precum:
    • activare tehnică a serviciilor,
    • facturare,
    • prelucrarea și stocarea documentelor financiare în baza unor reglementări specifice: fiscale, contabile etc.,
    • informarea cu privire la datele de expirare a serviciilor și posibilitatea prelungirii acestora,
    • informarea despre lucrările tehnice planificate,
    • informarea despre modificările semnificative ale configurației,
    • informarea cu privire la modificările aduse reglementărilor,
    • implementarea suportului tehnic, inclusiv răspunsuri la întrebările utilizatorilor,
    • explicații legate de facturare,
    • contact comercial direct – dacă utilizatorul îl solicită.
    • trimiterea de informații de marketing prin e-mail/mesaj/telefon/alte canale – dacă utilizatorul este de acord cu astfel de forme de contact (de ex. înscriindu-se la newsletter, marcând consimțământului corespunzător la înregistrarea serviciului, sau în panoul clientului – reguli detaliate,domeniul de aplicare al consimțământului împreună cu informații relevante se găsesc atunci în locul exprimării consimțământului,
  3. Operatorul, ca firmă de hosting, poate, de asemenea, procesa datele cu caracter personal – în ceea ce privește datele, ai căror administratori sunt clienți și care i-au fost încredințate prin încheierea unui contract corespunzător. Regulile în detaliu sunt atunci specificate în acest contract. Această Politică nu se aplică utilizării acestui tip de date. În raport cu acestea, Operatorul nu este administrator.
  4. Această Politică nu acoperă nicio informație referitoare la servicii, bunuri sau site-uri web aparținând altor entități decât cele ale Operatorului.
  5. Site-ul îndeplinește funcțiile de obținere a informațiilor despre utilizatori și comportamentul acestora în felul următor:
    1. Prin datele introduse voluntar în formulare, care sunt introduse în sistemele Operatorului.
    2. Prin salvarea fișierelor cookie pe dispozitivele finale.
    3. Prin salvarea jurnalelor tehnice la nivelul serverului web, e-mailului și aplicației Operatorului.

2. Metode selectate de protecție a datelor.

  1. Operatorul aplică diferite tipuri de mecanisme de protecție datelor cu caracter personal, în special:
    • protecție împotriva unui acces neautorizat
    • protectie împotriva pierderii datelor
  2. Parolele utilizatorului nu sunt salvate în baza de date într-o manieră necriptată sau criptate într-o manieră reversibilă.
  3. Locurile de autentificare și introducere a datelor personale sunt protejate în stratul de transmisie (certificat SSL).
  4. Operatorul aplică măsuri de protecție împotriva pierderii de date (de ex., diferite discuri, backup-uri regulate).
  5. Operatorul aplică măsuri adecvate, pentru a proteja locurile de prelucrare, în caz de incendiu (de ex., sisteme speciale de stingere a incendiilor).
  6. Operatorul aplică măsuri adecvate pentru a proteja sistemele de procesare în cazul unei căderi bruște de curent (de ex., linii electrice duble, agregate, sisteme de întreținere a tensiunii UPS).
  7. Operatorul aplică măsuri de protecție fizică a accesului în locurile de prelucrare a datelor (de ex., controlul accesului, monitorizare).
  8. Operatorul folosește măsuri pentru a asigura condiții de mediu adecvate pentru servere, ca elemente ale sistemului de prelucrare a datelor (de ex., controlul condițiilor de mediu, sisteme specializate de climatizare)
  9. Operatorul folosește soluții, la nivel de organizație, pentru a asigura cel mai înalt nivel posibil de protecție și confidențialitate (instruire, reglementări interne, politici de parole etc.)
  10. Operatorul a numit un Inspector pentru Protecția Datelor.

3. Informații legate de GDPR.

Conform art. 13 sec. 1 și 2 din regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din ziua 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a directivei 95/46/WE (regulament general privind protecția datelor, denumit în continuare: GDPR) (Jurnalul Oficial UE L119/1) dorim să vă informăm, că:

  1. Administratorul datelor tale cu caracter personal este Cyber_Folks S.A. cu sediul în Poznań, str. Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, înscrisă în Registrul Curții Naționale de către Judecătoaria Poznań - Nowe Miasto și Wilda în Poznań, Secția a VIII-a Comercială a Registrului Tribunalului Național sub nr. KRS 0000612359, REGON 364261632, CIF 7822622168, capital social 225 541 PLN achitat integral.
  2. Inspectorul de protecție al datelor cu caracter personal este Dariusz Sikorski, str. Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, contact e-mail la adresa: iod@cyberfolks.ro
  3. Datele tale personale sunt prelucrate conform GDPR în scopul:
    a) implementarea și executarea contractului încheiat cu tine în comformitate cu z art. 6 sec. 1 lit. b) GDPR,
    b) efectuarea de către Administratorul datelor cu caracter personal a responsabilităților, care îi revin legal, în conformitate cu z art. 6 sec. 1 lit. c) GDPR în măsura în care sunt prevăzute de prevederi specifice,
    c) îndeplinirea intereselor legitime urmărite de Administrator, în conformitate cu art. 6 sec. 1 lit. f) GDPR, adică în scopul implementării și executării contractului încheiat cu angajatorul tău; pentru stabilirea, apărarea sau urmărirea eventualelor revendicări, protecția persoanelor și a bunurilor, ce aparțin Administratorului și efectuarea de către Administrator unui marketing direct al bunurilor și serviciilor Administratorului.
  4. În unele cazuri administratorul are dreptul să transfere datele tale altor destinatari, dacă acest lucru va fi absolut necesar pentru executarea contractului încheiat cu Tine sau îndeplinirea obligațiilor, ce revin Administratorului. În acest caz vom transfera datele tale către trei grupuri de destinatari:
    • persoanelor autorizate de noi, angajaților și asociaților noștri, care trebuie să aibă acces în datele personale pentru a-și îndeplini atribuțiile,
    • entităților de prelucrare, cărora le vom încredința prelucrarea datelor,
    • altor destinatari ai datelor, de ex. intermediarilor, registrelor de domenii, organismelor de certificare, curierilor, băncilor, firmelor de asigurare, firmelor de avocatură, entităților de colectare a creanțelor, autorităților publice.
  5. Informația privind transferul de date către țări terțe: Datele tale cu caracter personal nu vor fi, de regulă, transferate către țări terțe în sensul GDPR. Totuși, acest lucru se piate întâmpla, în cazuri în care utilizezi produse, precum anumite domenii și certificate SSL, ale căror registre sunt ținute întră țară terță sau în procesul de implementare tehnică este necesar să transfer date către entități, care gestionează un anumit produs. În acest caz transferul de date va avea loc cu garanțiile corespunzătoare prevăzute de GDPR(de ex. clauze contractuale standard).
  6. Datele tale personale sunt prelucrate în scopul prevăzut în:
    a) pct. 3.3 a) vor fi stocate pe durata execuției contractului încheiat cu Tine,
    b) pct. 3.3 b) vor fi păstrate pe perioada prevăzută în reglementări specifice,
    c) pct. 3.3 c) vor fi stocate în cadrul derulării contractului încheiat cu angajatorul tău; pentru o perioadă neceară pentru a asigura protecția persoanelor sau a bunurilor, ce aparțin Administratorului, sau pentru perioada necesară stabilirii, apărării și urmăririi creanțelor.
  7. Ai dreptul să soliciți de la Administrator:
    • acces la datele personale care te privesc,
    • corectarea acestora,
    • ștergere,
    • limitarea prelucrării,
    • și transferul datelor.
  8. Ai dreptul să te opui prelucrării de date personale indicate în pct. 3.3 c) în scopul îndeplinirii unor interese justificate din punct de vedere legal urmărite de Administrator, inclusiv profilării, însă dreptul de opoziție nu va putea fi efectuat în cazul existenței unor temeiuri legitime valabile pentru prelucrare, interese, drepturi, libertăți superioare, în special stabilirea, urmărirea sau apărarea creanțelor.
  9. Acțiunile Administratorului pot face obiectul unei plângeri către Președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, str. Stawki 2, 00-193 Varșovia.
  10. Furnizarea datelor cu caracter personal menționate la pct 3.3 este voluntară dar necesară pentru executarea contractului încheiat cu Tine, sau esențială pentru executarea contractului încheiat cu angajatorul tău. Lipsa lor va împiedica executarea contractului.
  11. În ceea ce te privește, pot fi întreprinse acțiuni, ce au ca scop luarea de decizii într-un mod automat, inclusiv profilare, în vederea furnizării unor servicii aflate în contract și în scopul efectuării unui marketing direct de către Administrator.

4. Informații despre formulare.

  1. Site-ul web colectează informații furnizate în mod voluntar de către utilizator, inclusiv date personale, dacă sunt furnizate.
  2. Site-ul web poate salva informații legate de parametrii de conectare (marcare timp, adresa IP).
  3. În unele cazuri, site-ul web poate salva informații, care facilitează atribuirea datelor din formular cu adresa de e-mail a utilizatorului, care completează formularul. În acest caz, adresa de e-mail a utilizatorului apare în conținutul url-ului paginii, pe care se află formularul.
  4. Datele furnizate în formular sunt prelucrate în scopul rezultat din funcția unui anumit formular, de ex. pentru a procesa o solicitare de servicii sau contact comercial, înregistrarea serviciilor etc. De fiecare dată, contextul și descrierea formularului informează clar, care este funcția lui.

5. Log-uri.

  1. Informațiile despre anumite comportamente ale utilizatorilor sunt supuse înregistrării. Aceste date sunt folosite pentru administrarea site-ului web și pentru asigurarea celui mai eficient serviciu de hosting.
  2. Pot înregistra:
    1. resurse specificate de identificatorul URL (adresele resurselor solicitate - pagini, fișiere),
    2. timpul de sosire al solicitării,
    3. timpul de răspuns,
    4. numele stației clientului - identificare efectuată prin protocolul HTTP,
    5. informații despre erorile, care au apărut, în timpul execuției solicitării HTTP,
    6. Adresa URL a paginii vizitate anterior de utilizator (link de referință) - dacă site-ul a fost accesat printr-un link de referință,
    7. informații despre browserul utilizatorului,
    8. informații despre adresa IP,
    9. informații de diagnosticare legate de procesul de autocomandă a serviciilor prin înregistratoare de pe site,
    10. informații legate de serviciul de e-mail, dacă utilizatorul utilizează serviciul poștal furnizat de Operator.

6. Informația despre fișiere cookie.

  1. Site-ul folosește plicuri cookie.
  2. Fișierele cookie reprezintă date informative, în special plicuri text, care sunt stocate în dispozitivul final al Utilizatorului site-ului web și sunt destinate utilizării paginilor web ale Serviciului. Cookie-urile conțin, de obicei, denumirea paginii online, de pe care provin, timpul de stocare pe dispozitivul final și un număr unic.
  3. Entitatea care plasează cookie-uri pe dispozitivul final al Utilizatorului site-ului web și care le accesează este Operatorul Serviciului.
  4. Cookie-urile sunt folosite în următoarele scopuri:
    1. crearea de statistici, care ajută la înțelegerea modului în care Utilizatorii Serviciului utilizează paginile web, ceea ce permite îmbunătățirea structurii și a conținutului acestora;
    2. menținerea sesiunii Utilizatorului Serviciului (după autentificare), datorită căreia Utilizatorul nu trebuie să reintroducă numele de utilizator și parola pe fiecare subpagină a Serviciului;
    3. păstrează informațiile de recomandare de servicii pentru programul de recomandare;
    4. definirea profilului utilizatorului pentru a afișa materiale personalizate în rețelele de publicitate, în special în rețeaua Google.
  5. Site-ul web folosește două tipuri de baze de cookie-uri: „de sesiune” (session cookies) și „permanente” (persistent cookies). Cookie-urile „de sesiune” sunt fișiere temporare, care sunt stocate pe dispozitivul final al Utilizatorului până la deconectare, părăsirea site-ului sau oprirea software-ului (browser-ul web). Cookie-urile „permanente” sunt stocate pe dispozitivul final al Utilizatorului pe durata specificată în parametrii fișierului cookie sau până când sunt șterse de către Utilizator.
  6. Software-ul pentru navigarea pe site-uri web (browserul web) permite, de obicei, stocarea cookie-urilor pe dispozitivul final al Utilizatorului în mod implicit. Utilizatorii site-ului pot modifica setările în acest sens.. Browserul web permite ștergerea cookie-urilor. De asemenea, este posibilă blocarea automată a cookie-urilor. Informații detaliate despre acest subiect pot fi găsite în ajutorul sau documentația browserului web.
  7. Restricțiile privind utilizarea cookie-urilor pot afecta unele dintre funcționalitățile disponibile pe site.
  8. Fișierele cookie plasate pe dispozitivul final al utilizatorului Serviciului pot fi utilizate și de entitățile, care cooperează cu operatorul site-ului web, în ​​special companiile: Google (Google Inc. cu sediul în USA), Facebook (Facebook Inc. cu sediul în USA), Twitter (Twitter Inc. cu sediul în USA).
  9. Operatorul folosește Google Analytics pentru a analiza traficul site-ului
  10. Operatorul folosește remarketing, adică activități datorită cărora rețelele de publicitate pot afișa mesaje publicitare adaptate comportamentului Utilizatorului pe Site. Condiția tehnologică pentru astfel de activități este utilizarea cookie-urilor.
  11. În ceea ce privește informațiile despre preferințele utilizatorilor colectate de rețeaua de publicitate Google, utilizatorul poate vizualiza și edita informațiile rezultate din cookie-uri, folosind instrumentul: https://www.google.com/ads/preferences/

7. Gestionarea cookie-urilor - cum să-ți exprim și să-ți retragi consimțământul în practică?

  1. Dacă nu dorești să primești cookie-uri, poți modifica setările browserului. Te atenționăm însă, că dezactivarea cookie-urilor necesare proceselor de autentificare, securitate, menținerea preferințelor utilizatorului poate îngreuna și, în cazuri extreme, poate împiedica utilizarea paginilor www
  2. Pentru a gestiona setările cookie-urilor, selectează browserul web, pe care îl utilizezi, din lista de mai jos și urmează instrucțiunile:

    Dispozitive mobile: